SYNAPSE

Innowacje i technologia, wydajność na wysokim poziomie

tel: 603 646 333

REGULAMIN SKLEPU

Warunki ogólne

  1. Sklep internetowy firmy CU B&S prowadząca działalność gospodarczą w Rudawa 38, 56-160 Wińsko o numerze NIP 915-153-91-44, REGON: 932139430 znajdujący się na stronie internetowej pod adresem SYNAPSE.COM.PL umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  2. Ceny produktów znajdujących się w sklepie internetowym SYNAPSE.COM.PL są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).

Procedura składania i realizacji zamówień

  1. Podany przez Użytkownika adres e-mail jak i telefon może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia, udostępnionego przez firmę na stronach sklepu internetowego.
  3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
  5. Zakupione produkty są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.
  6. Zakupione produkty dostarczane są do klienta usługą POCZTA POLSKA::PACZKA24, POCZTA POLSKA::PACZKA24 /odbiór w punkcie, KURIER DPD.
  7. Koszt dostawy ponosi Klient i zostaje ona doliczona do ceny zmawianego produktu. Koszty wysyłki: 15 zł. Przy zamówieniach powyżej 500 zł koszt wysyłki pokrywa sklep.

Gwarancje i reklamacje

  1. Towary oferowane w sklepie internetowym SYNAPSE.COM.PL są objęte gwarancją producenta i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi.
  2. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z firmą lub z odpowiednim serwisem, o ile jego adres został‚ podany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna, którą Klient otrzymuje wraz z zamówionym produktem.
  3. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia.

Płatności

  1. Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na konto bankowe, którego dane otrzymasz od nas po złożeniu zamówienia. Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu.
  2. Oferujemy formę sprzedaży ratalnej przy zakupach w naszym sklepie. Aby uzyskać wszelkie informacje na temat sprzedaży ratalnej, skontaktuj się z nami.

Reklamacje i zwroty

  1. Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.
  2. Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:
    • do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją, oraz wypełniony formularz zwrotu
    • produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).
  3. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
  4. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:
    • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
    • produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
    • do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu
  5. Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru, po pomniejszeniu jej o koszty wykonania przelewu. Nie możesz żądać zwrotu kosztów odesłania towaru.
  7. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
  8. Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.
  9. Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.
  10. Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.
  11. Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

Postanowienia końcowe

  1. Zamawiający dokonujący zakupu w sklepie SYNAPSE.COM.PL, wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia i wysyłania do niego zapytań dotyczących badania poziomu satysfakcji z zakupów w tym sklepie. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

Twój Koszyk

koszyk pusty

0.00 PLN

Kontakt

Odwiedź nas we Wrocławiu

  • CH Marino [1 piętro]

  • ul. Paprotna 7

  • 51-117 Wrocław

  • woj.: dolnośląskie

  • Pon. - Pt.: 10:00 - 18:00

  • Sobota: 10:00 - 16:00